X
تبلیغات
اخبار

اخبار بلاگ مهر

بررسی 25 نکته طراحی سایت حرفه ای

هر بازاریابی می داند که ترافیک ورودی به وب سایت آن ها چقدر است چون تمامی این اطلاعات در آنالاتیک قابل مشاهده است. اما دقیقا مشخص نیست که بعد از آن چه روی خواهد داد. باید بگویم که عوامل بسیاری وجود دارند که در این امر دخیل هستند. حتی بعد از انجام طراحی سایت حرفه ای برای بیش از هزار مشتری برای ما درک این که چه چیزی بهتر است، آسان نیست. در این مقاله به بررسی 15 نکته طراحی سایت حرفه ای پرداخته ایم که ارزش هر بازدیدکننده را برای سایت شما مشخص خواهد نمود. 

توجه به طرح و ساختار وب سایت

یک وب سایت شامل دو چیز است: کانتینر و محتوا. کانتینر نیز شامل دو چیز است: ساختار و سبک. بیاید اولین نکته رو بررسی کنیم. این نکات درباره ساختار و طرح بندی وب سایت شما می باشند.

قدرت نفوذ سلسله مراتب بصری سایت

هر صفحه سایت یک سلسله مراتب بصری دارد. اگر شما با این مفهوم آشنا نیستید، تعریف ما این است:

سلسله مراتب بصری به ترتیب، اندازه، رنگ و کنتراست عناصر بصری اشاره دارد. این نوعی تعیین کننده نسبی و منظم است که توسط چشم انسان دیده می شود.

طراحان وب سایت از سلسله مراتب بصری استفاده می کنند تا نظر بازدیدکننگان وب سایت را به مهم ترین عناصر جلب کنند. طرح بندی سایت شامل موقعیت (بالا یا پایین صفحه)، اندازه (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، آیکون ها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) می شود.

جنبه های ترکیبی اثر آنها را افزایش می دهد. همه ویدیوهای بزرگ که در بالای صفحه قرار دارند را می بینند. تعداد کمی از مردم متون با کنتراست پایین در اطراف تصاویر را مشاهده می کنند. 

در واقع سلسله مراتب بصری پاسخ به این سوال است که چرا چشم شما صفحات خاصی را در اینترنت دنبال می کند. هنگامی که شما از آن ها استفاده می کنید توجه مخاطبان به یک سری از پیام های شما جلب می شود.

از یک عنوان توصیفی و متمرکز استفاده کنید

عنوان موجود در بالای صفحه اصلی (و هر صفحه دیگری) توصیفی است یا خیر؟ اگر نه، بازدیدکننده ممکن است قادر به پاسخ دادن به اولین سوال خود نباشد: "من در جای مناسب هستم؟"

این نیز یک فرصت برای استفاده از یک عبارت کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط است. بسیاری از مدیران وب سایت ها از عبارات هوشمندانه و مبهم برای عنوان سایت خود استفاده می کنند، اما باید این را بدانیم که عنوان وب سایت هر چقدر شفاف تر و واضح تر باشد، بهتر است.

به جای نوشتن یک عنوان فانتزی و مبهم، کسب و کار خود را توصیف کنید. بهتر است شرکت یا کسب و کار خود را توصیف کنید.

عنوان در طراحی سایت حرفه ای 

البته امروزه صفحه نمایش های مختلفی وجود دارند ولی چیزی که مهم است این است که اغلب کاربران بیشتر وقت خود را در بالای صفحه سایت شما صرف می کنند. این بدان معنی است که شما بایستی اطلاعات مهم و اهداف ضروری خود را در بالای صفحه سایت قرار دهید.

همه دکمه های فراخوان سایت را در بالا صفحه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن است وقت بیشتری را در بالای صفحه سایت باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها آماده انجام اقدامی هستند. اغلب دکمه های فراخوان (calls to action) در پایین صفحه قرار دارند. هنگامی که Chartbeat بیست و پنج میلیون بازدید را تجزیه و تحلیل کرد، متوجه شدیم که اغلب تعاملات در بخش های پایینی روی داده است. یک نکته ای که در رابطه با مطالعات Chartbeat وجود دارد این است که آن ها عمدتا روی وب سایت های خبری تمرکز دارند که بسیار متفاوت از وب سایت های بازاریابی است.

درست است که محتوا بالا صفحه بیشتر قابل مشاهده است، اما لزوما مکانی برای قرار دادن دکمه های فراخوان شما نیست. پس سعی کنید دکمه های فراخوان وب سایت خود را در جایی قرار دهید که فکر می کنید بیشترین علاقه مندی را در مخاطب ایجاد می کند.

با پاسخ دادن به همه سوالات بازدیدکنندگان صفحه بلندی را ایجاد کنید

پیکسل های بیشتر به معنای فضای بیشتر برای پاسخ به سوالات، اعتراضات است. اگر بازدیدکننده پاسخ یک سوال مهمی را پیدا نکند، می تواند به سادگی صفحه را به سمت پایین حرکت دهند. هنگامی که آنها راضی هستند، به سادگی روند مطالعه صفحه متوقف خواهد شد.

موثرترین صفحات برای فروش از گفت و گو های فروش استفاده می کنند. هرگز پاسخ دادن به سوالات مشتریان را متوقف نکنید.

یک چیز را در یک زمان نمایش دهید

"من طرح های تمیز و مدرن را دوست دارم". این همان چیزی است که بیشتر مشتریان ما هنگام شروع پروژه های طراحی سایت حرفه ای به ما می گویند. اغلب آن ها به عنوان مثال به وب سایت اپل اشاره می کنند. 

بازدیدکنندگان درهم ریختگی سایت را دوست ندارند. ما فضای سفید را دوست داریم. به عبارت دیگر، ما پیچیدگی تصویری کم را دوست داریم.

در سال 2012 گوگل تحقیقاتی انجام داد درباره این که چه وب سایت هایی از نظر بازدید کنندگان زیبا به نظر می آیند. آن ها فهمیدند که طرح های پیچیده تر به احتمال زیاد به عنوان زیبایی در نظر گرفته نمی شوند. 

بنابر این پیچیدگی و درهم ریختگی صفحات سایت خود را از بین ببرید. در هر پیمایش اسکرول تمرکز خود را روی یک یا دو عنصر هدف قرار دهید.

از طرح های استاندارد استفاده کنید

مطالعات گوگل نشان داده است که prototypinality بالا با درک زیبایی سایت مرتبط است. (prototypinality به معنی اندازه گیری نحوه نمایش یک شی از یک دسته است.) هر چیزی که خارق العاده باشد باعث زیبایی وب سایت شما نخواهد شد. یک سایت حرفه ای که از استاندارد ها تبعیت کند، احتمال بیشتر دارد که بازدیدکنندگان آن را دوست داشته باشند. سایت هایی که زیباتر هستند، prototypinality و پیچیدگی بصری کم دارند. آنها ساده و تمیز هستند.

اما منظور از استاندارد چیست؟ وب سایت های حرفه ای و استاندارد با prototypinality بالا شامل موارد زیر است:

  • لوگو در بالا و سمت چپ سایت
  • ناوبری افقی در هدر
  • نوار جستجو در بالای صفحه
  • آیکون های اجتماعی در پایین صفحه
  • طراحی واکنش گرا برای موبایل

استفاده از بلوک ها در صفحات سایت

اغلب وب سایت های بازاریابی مدرن، به ویژه صفحات فروش، شامل بلوک هایی در صفحه سایت هستند. در واقع در هر ردیف محتوا مشخصی وجود دارد که اغلب با یک تصویر در یک سمت و یک متن در سوی دیگر، تکمیل شده اند. کورت کروس، یک مدیر خلاق، نقطه عالی را را در این مورد ارائه داد. تغییر رنگ پس زمینه یک راه عالی برای نشان دادن تغییر نوع محتوا سایت به بازدیدکنندگان است. 

هنگام انتخاب رنگ پس زمینه برای بلوک های صفحه، به خوبی فکر کنید. اگر بلوک ها پس زمینه تاریک داشته باشند، بازدیدکننده ممکن است فکر کند که بلوک را پیمایش کرده است و پیمایش خود را متوقف کند.

از اسلایدر های چرخشی دوری کنید

اسلایدر ها محبوب هستند و بازدیدکنندگان آن ها را دوست دارند. اما با نمایش آن ها در صفحه اصلی ممکن است بازدیدکنندگان فقط اسلاید اول شما را ببینند. مطالعات بسیاری در این مورد انجام شده است که به همین نتیجه می رسند. پیام هایی که در اسلایدهای بعدی مشاهده می شود کمتر دیده می شوند و نرخ کلیک روی آن ها کمتر است.

پس چه کار کنیم؟

اسلاید های سایت را دسته بندی کنید به طوری کهبازدید کننده می تواند هر کدام را با پیمایش به پایین صفحه ببینید. این کار درصد نمایش بیشتری را به دنبال خواهد داشت. 

تصاویر

بیاید به سراغ عناصر بصری برویم. این راهنمایی های ویژه مربوط به تصاویر در طراحی سایت حرفه ای است.

استفاده از تصاویر مردم

چهره ها یک تصویر منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمانی که ما متولد شدیم، ما به چهره ای بیشتری نگاه می کنیم. قدرت مغناطیسی تصاویر مردم در طراحی سایت بسیار مفید است.

تصاویر چهره مردم 

نه تنها به چهره های جلب توجه، آنها با تبدیل تبدیل می شود. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp، نتایج چهره و توصیفات در صفحه فروش را افزایش داد.

نه تنها تصاویر مردم در جلب توجه نقش موثری دارند بلکه سبب تغییرات زیادی نیز می شوند. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp نشان داد که استفاده از چهره در صفحات سایت درصد فروش را افزایش داد. 

از عکس های واقعی مردم استفاده کنید، نه تصاویر ساختگی

تحقیقات اخیر نشان داده است که بازدیدکنندگان بیشتر به تصاویر واقعی علاقه مند هستند تا تصاویر پولی و ساختگی.

تصاویری با کیفیتی که با پرداخت هزینه برای شما تهیه می شود زیبا هستند اما بازدیدکنندگان بیشتر دوست دارند واقعیت را ببینند. آنها ترجیح می دهند افراد واقعی را ببینند که در شرکت کار می کنند.

از چهره ها به عنوان نشانه های بصری استفاده کنید

عکس های مردم به شما یک فرصت ویژه برای هدایت توجه بازدید کنندگان می دهد. یک پدیده معروف:"شما به جایی نگاه می کنید که آن ها نگاه می کنند."

این یک مطالعه معروف با چهره کودک است. هنگامی که کودک به دوربین نگاه می کند، بازدیدکنندگان به کودک نگاه می کنند. وقتی کودک به این تیتر نگاه می کند، بازدیدکنندگان به این تیتر نگاه می کنند.

سایت بصری 

استفاده از فلش به عنوان نشانه های بصری

چهره می تواند توجه افراد را جلب کند، اما آن ها تنها راه کنترل چشم های بازدید کنندگان شما نیستند. استفاده از یک فلش کوچک کشیده شده ممکن است حتی بیشتر موثر باشد.

فلش در سایت طراحی سایت حرفه ای فلش 

در این مطالعه ردیابی چشم توسط CXL متوجه شدیم که استفاده از یک فلش ساده برای دیدن یک عنصر صفحه قدرتمندتر از روش بالا بود.

استفاده از رنگ ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان

رنگ ها سبب برقراری ارتباطات عاطفی می شوند (قرمز فوری است، آبی آرام است) و آنها بخشی از استانداردهای یک برند هستند. رنگ ها فرصت هایی برای جلب نظر چشم انداز بازدیدکنندگان به دکمه های فراخوان ایجاد می کنند. 

رنگ سایت 

مطالعه توسط Eyequant در مورد قدرت رنگ و روشنایی این موضوع را تایید می کند.

ناوبری و لینک های سایت

اکنون به توصیه هایی درباره ناوبری سایت، منو ها، دکمه ها و لینک ها می پردازیم که سبب حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما می شوند.

ناوبری توصیفی

ناوبری همیشه یک جلوه بصری برجسته در وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا در سربرگ سایت آن ها را بررسی می کنند. هر چیزی که در ناوبری وجود دارد از جمله منو های شما به احتمال زیاد مشاهده خواهند شد. هنگامی که شما مانند هزاران یا میلیون ها سایت دیگر از روش های عمومی ناوبری سایت استفاده می کند شانس این را از دست خواهید داد که به بازدیدکنندگان خود بگویید شما چکاری می کنید. به دو مثال زیر دقت کنید:

ناوبری سایت 

سعی کنید با استفاده از بهترین روش ناوبری، به بازدیدکنندگان خود کمک کرده و رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید.

آیتم صفحه اصلی سایت را در سمت راست قرار دهید

پیوند صفحه اصلی سایت خود را در سمت راست قرار دهید و نگران سایر آیتم های منو نباشید. این شایع ترین مکان برای آن است، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را پیدا کنند. 

هنگام لینک دادن از صفحات سرویس های خود به بخش وبلاگ مراقب باشید

هنگامی که بازدیدکننده ای در بخش سرویس سایت شما قرار دارد هدف شما تبدیل او به مشتری است. لینک دادن به صفحات وبلاگ می تواند باعث حواس پرتی و از دست رفتن فرصت شما شود. پس باید هنگام لینک دادن به بخش های مختلف وبلاگ مراقب باشید. 

مراقب لینک دادن به وب سایت های دیگر باشید

لینک دادن به وب سایت هایی که باعث می شوند مخاطب به اهداف خود دست پیدا کند کار مناسبی است که اغلب در صفحات وبلاگ شاهد استفاده از آن ها هستیم. اما در صفحات سرویس و در صفحه اصلی باید هنگام لینک دادن به سایت های دیگر مراقب باشید. بهتر است قبل از دادن هر لینک خارجی از خود بپرسید آیا واقعا می خواهید بازدید کنندگان بر روی آن لینک کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

از قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در هدر سایت خود اجتناب کنید

قطعا قرار دادن آیکون های رنگی شبکه های اجتماعی در هدر سایت شما برای اهداف شما مناسب نیست. اگر مخاطبان شما روی هر کدام از این آیکون ها کلیک کنند در وب سایتی وارد می شوند که می تواند حواس آن ها را کامل پرت کند و ممکن است دیگر به وب سایت شما باز نگردند.

بهتر است آن ها را در بخش پایین وب سایت خود قرار دهید مانند مثال زیر:

شبکه های اجتماعی سایت  

نوشتن محتوا سایت

بیایید درباره کلمات صحبت کنیم. در اینجا چند نکته برای نوشتن عنوان سایت، زیرنویس ها و متن بدنه سایت قرار داده شده است.

عنوان های معنی دار را بنویسید

مطالب نامناسب در همه جا هستند آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند، شما باید به دنبال چیزهایی باشید که کوچک اما مفید هستند.

اطمینان حاصل کنید که مطالب بزرگ برای بازدید کننده معنی دار و مفید هستند. اگر به مثال زیر دقت کنید متوجه منظور من خواهید شد.

عنوان سایت 

اجتناب از پاراگراف های بلند و طول خط طول

پاراگراف های طولانی و بلوکی با بهترین شیوه های نوشتن محتوا در دنیای دیجیتال سازگار نیستند. شکستن پاراگراف های طولانی به سادگی باعث می شود محتوا را آسان تر بخوانید. به عنوان یک قاعده کلی، نباید پاراگراف هایی را با بیش از 3-4 خط نوشت.

از اصطلاحات مخصوص دوری کنید و از کلمات ساده استفاده کنید

هر چقدر خوانایی وبسایت بیشتر و راحت تر باشد، می تواند آن وب سایت موفق تر باشد. استفاده از جملات بلند و کلمات فانتزی کار را برای بازدید کنندگان مشکل خواهد کرد. این خوب نیست. بهتر است از کلمات معمولی که بازدیدکنندگان انتظار دارند استفاده کنید

به جدیدترین سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید

آن ها سوالاتی را مطرح کرده اند. کار اصلی وب سایت شما این است که به سوالات آن ها پاسخ دهید. هر سوال بدون جواب یک فرصت از دست رفته برای ایجاد اعتماد است. سوالات بدون جواب می تواند سبب این شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک کنند. 

مدارک و شواهد اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید

شواهد نشان داده اند که ارائه دادن مدارکی که نشان می دهد دیگران شما را انتخاب کرده اند می تواند شرکت شما را در معرض انتخاب توسط افراد دیگر نیز قرار دهد. به بازدیدکنندگان خود اثبات کنید که شرکت شما قانونی است. در واقع این شواهد هستند که از ادعا های بازاریابی شما حمایت می کنند.

بهینه سازی فرم های ثبت نام کاربران

هنگامی که فرم ثبت نام کاربران خود را طراحی می کنید، آن را قابل مشاهده قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که با انجام ثبت نام چه چیزی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای اثبات شرکت خود می توانید از مشترکان معروف خود و گواهینامه های حرفه ای خود را نام ببرید.

برگرفته از سایت orbitmedia

موضوع : ,,,
برچسب ها : بررسی 25 نکته طراحی سایت حرفه ای,بررسی 25 نکته طراحی سایت,نکته طراحی سایت حرفه ای,

+ نوشته شده در 1397/3/7ساعت 15:21 توسط | تعداد بازديد :15 |

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت

اینها همه زبان های برنامه نویسی نیستند، این لیست همه ی زبان های برنامه نویسی وب سایت را ندارد اما این عموما بیشترین چیزی است که شما با آن در جهانطراحی وب سایت روبه رو خواهید شد. این لیست بیشتر شبیه چیزی هست که شما در توصیف شغلی یا یک رزومه می بینید و به طور کلی شما در دنیای وب با یک لیستی از زبان برنامه نویسی مواجه می شوید. با ما همراه باشید تا زبان های برنامه نویسی وب را معرفی کنیم و به تفاوت های بین زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت ها بپردازیم:

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

  • html
  • php
  • asp .net
  • javascript
  • css
  • java
  • python
  • actionscript

 

زبان برنامه نویسی html

نوع: زبان نشانه گذاری، نه زبان برنامه نویسی

Html زبانی جهت ساخت صفحات وب است. هنگامی که شما منبع یک صفحه وب را می بینید شما در حال دیدن html هستید.  html ساختار یک سند xml هست که به معنی آن هست که برای شخصی که آن را میخواند و میفهمد، قابل درک و آسان است. اگر قصد انجام هر کاری در اینترنت را دارید باید حداقل درکی از html را به دست اورید. بهترین مکان برای این امر (و تقریبا هر تکنولوژی وب) وب سایت W3 Schools website است. در حالی که عمیقا به آن وارد نمی شوید، این منبع شما را با تمام تکنولوژی های وب آشنا می کند و استانداردهای وب را توسعه می دهد. بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که دستور العمل های این وب سایت به روز هست و نشان دهنده عملکرد عالی آن است.

زبان برنامه نویسی Php

نوع: Server side interpreted، اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

php (php مخفف  Hypertext Preprocessorبه معنی پیش پردازنده ابر متن) زبانی است  که به کد html می تواند متصل شود.  در یک فایل html با php  شما می توانید با استفاده از تگ های خاص حالت زبان php را تغییر بدهید.

پی‌اچ‌پی یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که برای طراحی وب سایت توسعه یافته‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی هم استفاده‌ نمود.

Php زبانی خوب برای شروع توسط توسعه دهنده های وب برای یادگیری است زیرا زبانی اسان برای درک و شروع کار است و همچنین در بازار کار مفید است. بسیاری از سایتهای بسیار بزرگ و قابل توجه و قطعات نرم افزاری مانند ورد پرس، فیس بوک و موتورهای مدیا ویکی و ویکی پدیا در php توسعه یافته اند.

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

زبان برنامه نویسی Asp

نوع: Server side interpreted,اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

Asp (صفحه های سرور فعال) یک زبان در مجموعه زبانه ای برنامه نویسی مایکروسافت است. نحوه کار  و قابلیتهای آن شبیه به php است با این تفاوت اصلی که asp بر روی سرور ویندوز اجرا می شود و نه بر روی هر چیزی دیگری. البته کاربران پیشرفته تفاوت های بیشتری را بین این دو پیدا خواهند کرد، زیرا ASP یک ویژگی نسبتا منحصر به فرد دارد که می توانید زبان را تغییر دهید. به طور پیش فرض شما می خواهید VBScript را بنویسید، اما می توانید از ویژگیهای خاص زبان برای تغییر آن به JScript یا چندین نوع دیگر استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی Javascript

نوع: زبان اسکریپت مبتنی بر کاربر

جاوا اسکریپت تنها زبان جاسازی شده در تمام مرورگرهای وب است. تعداد زیادی ویژگی دارد مانند ایجادمنوهای متحرک، محتوای پویا، ردیابی رفتار کاربر، درج مطالب حساس (تبلیغات) و بسیاری چیزهای دیگر.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر سرویس گیرنده است که به این معنی است که پس از آنکه صفحه در دستگاههای کاربر (مشتریان) بارگیری شد، جاوا اسکریپت در کامپیوتر خود به عنوان بخشی از صفحه وب اجرا می شود. کاربران می توانند جاوا اسکریپت را غیرفعال کنند، اما این کار بسیار نادر است ، زیرا اینکه بتوانید بدون استفاده از جاوا اسکریپت در اینترنت امروز حرکت کنید خیلی سخت است.

زبان برنامه نویسی Css

نوع: یک زبان برنامه نویسی نیست توضیحات بصری را به HTML اضافه می کند.

Css  می تواند بخشی از HTML باشد، می توان آن را در یک سند اچ تی ام ال و یا در فایل شخصی نوشته تا بعدا به html doc اضافه شود. CSS برای ارائه سبک، توصیف بصری از چگونه به نظر رسیدن چیزها و مکانی برای قرار گرفتن اسناد HTML است. در عمل این زبان برنامه نویسی مکمل زبان html  است تا نقاط ضعف و ایراد های آن را برطرف نماید. با استفاده از زبان سی اس اس می توانید استایل طراحی وب سایت را یکبار تعریف کنید و سپس به صفحات مورد نیازتان اعمال کنید.

زبان برنامه نویسی Java

نوع: زبان سرور کامپایل شده با استفاده از یک ماشین مجازی.

جاوا توسط Sun Microsystems توسعه یافته است که از آن زمان به Oracle افزوده شده است. این زبان در روش های زیادی مشابه با C ++  است اما هدف اصلی این است که به طور کامل پلتفرمی اجرا کند که بتواند بر روی هر چیزی در هر نقطه اجرا شود. این تنها شیء گرایی نیست اما به شدت در اشیا کاربرد دارد. شما نمیتوانید جاوا کد را بدون آنکه در یک شیء باشد بنویسید. بر خلاف زبان های اسکریپت که تا کنون دیده ایم جاوا با bytecode وارد شده است تا بتوان آن را اجرا کرد.  جاوا زبان سختی برای برنامه نویسی و پیاده سازی اهداف است؛ به این معنی که به سطح بالاتری از استعداد نیاز دارید تا در آن برنامه بنویسید. جاوا با جاوا اسکریپت برابر نیست و به هیچ عنوان در تکنولوژی، پیاده سازی و استفاده با جاوا اسکریپت مشابه نیست. فقط نام این دو با هم مشابه است و گرنه هیچ چیز دیگری را به اشتراک نمی گذارند و نمی توانند جایگزین هم استفاده شوند.

 

زبان برنامه نویسی Python

نوع: Server side interpreted ، اسکریپت، زبان (کامپایل نشده)

پایتون یک زبان طرفدار سرور است که در توجه خود به فضای سفید منحصر به فرد است. در پایتون شما براکت ندارید در عوض، قفل های کد توسط  indentation  تعریف شده اند و خطوط با خطوط به پایان می رسند و نه  با یک کاراکتر خاص. این زبان توسط سایت های روزنامه و پروژه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و بر پایه CMS ellington می باشد.

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی وب

زبان برنامه نویسی Actionscript

نوع: کامپایل زبان پلاگین اختصاصی.

ActionScript  زبان برنامه نویسی فلش است. این در طی سالها سه تکرار بزرگ داشته است که در حال حاضر به عنوان اکشن ۱ ۲ و ۳ به آن اشاره شده است. مخصوصا اگر شما تبلیغات می سازید، مهم است بدانید که چگونه در actionscript 2  یا ۳ پروژه را توسعه بدهید. به همین دلیل است که بسیاری از شبکه های آگهی فایل هایی که در actionscript 2 کد گذاری شده اند را قبول می کنند (زیرا آنها با سیستم های قدیمی تر سازگار هستند).

این موارد فقط تعدادی از زبان های برنامه نویسی هستند و این فقط شروعی برای کسانی است که می خواهند یک توسعه دهنده وب شوند اما  امیدوارم این اطلاعات برای افرادی که کمتر فنی هستند و نیاز به ارتباط با توسعه دهندگان نیز دارند، مفید باشد.

ترجمه از jonathanmccarver


تجربه کاربری در طراحی سایت چیست؟

بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز
موضوع : ,,
برچسب ها : تجربه کاربری در طراحی سایت چیست؟,تجربه کاربری در طراحی سایت,تجربه کاربری سایت چیست؟,

+ نوشته شده در 1397/3/3ساعت 17:32 توسط | تعداد بازديد :19 |

تحلیل مزایا و استراتژی های طراحی مجدد وب سایت

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی وب سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.

موضوع : ,,
برچسب ها : تحلیل مزایا و استراتژی های طراحی مجدد وب سایت,استراتژی طراحی مجدد سایت,تحلیل مزایا طراحی مجدد وب سایت,

+ نوشته شده در 1397/3/2ساعت 17:51 توسط | تعداد بازديد :16 |

طراحی وب سایت برای پزشکان

به عنوان یک پزشک، درک می کنید که اولین تصور بیمار از عمل شما بسیار مهم است. چند سال پیش، اولین تصور بیمار از شما توسط تلفن یاویزیت شخصی ایجاد می شد، اما امروز بیماران بالقوه می توانند نظرات خود را قبل و یا بعد از آشنایی با عمل شما بیان کنند .  کلید ایجاد یک تصور خوب امروزه ، در طراحی وب سایت پزشکانقرار دارد.

بهترین روش های طراحی وب سایت پزشکان

بازدید از وب سایت شما در حال حاضر اولین تعامل بالقوه بیمار با عمل و کارایی شما است. و اگر سایت شما به خوبی طراحی و نگهداری نشود، می تواند آخرین تعامل بیمار با شما محسوب شود . با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد اینکه چرا پزشکان باید وبسایت داشته باشند ، بحث کنیم .

چرا طراحی وب برای پزشکان اهمیت دارد؟

به عنوان یک پزشک، شما همیشه مشغول هستید ، بنابراین در اولویت بندی و اهمیت وب سایت خود بسیار آسان چشم پوشی خواهید کرد . با این حال، در شرکت طراحی وب افرا ، ما در مورد اهمیت طراحی یک وب سایت  زیبا و بسیار کاربردی تجربه داریم و می توانید نمونه کارهای طراحی وب سایت ما را مشاهده کنید .

در شرکت طراحی وب افرا ، طراحی وب سایت برای پزشکان با نتایج خوب انجام می شود . تیم طراحی وب افرا با تخصص و تجربه بالا و کنار هم قرار دادن بهترین شیوه های طراحی وب سایت پزشکان در خدمت شماست . با کارشناسان ما در تماس باشید تا در طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما را یاری کنند .

 

یکی از چیزهایی که باید به خاطر داشته باشید این است که یک وب سایت پزشک باید با هدف طراحی شده باشد. این هدف باید آموزش دادن بیماران و بهبود کلی تجربه بیمار در مورد تخصص و تجربه و نحوه عملکرد شما باشد.

طراحی وب سایت پزشکان

طراحی وب سایت پزشکان

نکاتی در مورد طراحی وب سایت برای پزشکان

طراحی وب سایت پزشک باید شامل اطلاعات پزشک باشد

وب سایت شما باید اطلاعات اولیه را بسیار آسان در اختیار مراجعه کننده قرار دهد . شماره تلفن، آدرس و ساعات کار احتمالا محبوب ترین دلیلی است که بیماران از وب سایت شما بازدید می کنند، بنابراین این اطلاعات باید به راحتی در هر صفحه قرار گیرند.

دلایل دیگری که بیماران جدید یا بیماران بالقوه جدید به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد، این است که بیشتر در مورد نحوه ی کار اطلاعات کسب کنند . در وب سایت خود اطلاعاتی در مورد تجربه ها و تخصص هایتان ، نکاتی در مورد نحوه ی نوبت گرفتن ، بیمه های مورد قبول و تفاوت کار شما با دیگران قرار دهید .

وب سایت پزشک باید شامل چندین صفحه با محتوای جداگانه باشد

اگر شما یک وب سایت پزشک دارید که کمتر از پنج صفحه است، احتمالا کار ساده ای برای ایجاد اولین تصور انجام نمی دهید. نکات کوچکی وجود دارد که باعث خاص شدن وب سایت پزشک و عمل شما می شود و این یک فرصت طلایی برای ایجاد اولین تصور در مورد شماست.

اشتباه نکنید که چندین مطلب را در یک صفحه فهرست کنید. این برای بهینه سازی موتورهای جستجو مورد استفاده مفید نیست! اطمینان حاصل کنید که یک صفحه جداگانه برای  تخصص و تجربه یک پزشک ، اطلاعات بیمه، تهیه قرار ملاقات و غیره داشته باشید.

 

طراحی وب سایت ساده و آسان

داشتن چندین صفحه برای هر موضوع خاص که می خواهید در وب سایت خود بحث کنید ، خوب است .با این حال، اگر طراحی سایت پزشکی ضعیفی داشته باشید، این کار کمک کمی به شما خواهد کرد.

طراحی وب سایت پزشکان

طراحی وب سایت پزشکان

به یاد داشته باشید که هدف وب سایت شما ارتقا تجربه بیمار در مورد نحوه ی کار شماست. اگر طراحی وب سایت جالب و با کارایی نباشد و مراجعه کننده به سایت شما نتواند با وب سایت به درستی کار کند ، ارزش وب سایت و عملکرد شما زیر سوال خواهد رفت .

فقط به این دلیل که بیماران و کاربران به راحتی به وب سایت شما هدایت می شوند ، نمی توان گفت طراحی سایت شما آسان در استفاده است . از دوستان و آشنایان خود بخواهید به وب سایتتان مراجعه کنند و صفحه ی خاصی را پیدا کنند و بازخورد صادقانه خود را در مورد آسان یا دشوار بودن استفاده از وب سایتتان بیان کنند .این امر می تواند به شما کمک کند تا تغییراتی را به وجود آورید که تجربه بازدید کننده را بهبود ببخشد . شرکت طراحی وب افرا در  خدمت شماست و طراحی وب سایت پزشکی و بهینه سازی صفحات و استفاده آسان از وب سایت را با نیروی متخصص و با تجربه در زمینه ی سئو انجام خواهد داد .

منبع:وب سایت پزشکان

موضوع : ,,
برچسب ها : طراحی وب سایت برای پزشکان,طراحی وب سایت پزشکان,طراحی سایت برای پزشکان,

+ نوشته شده در 1397/2/31ساعت 11:20 توسط | تعداد بازديد :16 |

یک طراح وب سایت حرفه ای چه مشخصات و ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!

ویژگی طراحان وب سایت 

طراحی وب سایت 

طراحی وب سایت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.

اطلاع از اصول اصلی

این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات جدید یاد بگیرید

بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.

پیدا کردن راه حل ها

همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.

به طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید

برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.

تمرین مهارت های ارتباطی

همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند. 

شناختن بازار

هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.

تفکری خلاقانه داشته باشید

رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.

هماهنگی و شخصیت کاری

به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.

مشارکت و ایده پردازی

از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.

فعال باشید

شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.

اطلاع از طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئیات توجه کنید

در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است. 

به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:وب سایت حرفه ای


مشکلاتی که باعث نابودی سایت فروشگاه اینترنتی شما می شوند

آزار دادن مشتریان سایت های فروشگاهی یکی از سریع ترین مسیر های از دست دادن شهرت برند کسب و کار می باشد. اگر شما سریعا با این مشکلات برخورد نکنید امکان رشد کسب و کار وب سایت شما بسیار سخت خواهد شد. در ادامه قصد داریم این مدل مشکلات که می توانند سبب نابودی سایت فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین شما شوند را بررسی کنیم.

روش های حمل کالا

حمل و نقل کالا 

اغلب مشتریان سایت های فروشگاهی هرگز متوجه نمی شوند که سفارش دادن یک محصولات از کشور ها و مناطق دور دست چقدر پیچیده خواهد بود. آن ها فقط از بسته بندی و نحوه حمل محصول با خبر هستند. اما شما باید اطلاعات کاملی از قوانین حمل و نقل محصولات بین المللی داشته باشید. زیرا هر کشوری قوانین و مقررات منحصر به فرد خود را دارد. هزینه های مالیات و گمرک از جمله موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

زمان دیگر عامل با اهمیت است. اغلب خریداران کالا های اینترنتی توقع این را ندارند که محصول خود در عرض مدت زمانی کوتاه دریافت نمایند، اما شما باید یک برنامه زمانی مناسب از ارسال و تحویل کالا به آن ها ارائه دهید. 

مشکلات غیر منتظره دیگر عاملی است که می تواند به اعتبار سایت فروشگاه اینترنتی شما صدمه وارد کند. همیشه در وب سایت خود درباره این اتفاقات غیر منتظره سلب مسئولیت کنید و مشتریان را مطلع نمایید. مثلا ممکن است در زمان ارسال کالا کشور شما ارتباطات خود را با کشوری که محصول برای آن ارسال شده است، قطع نماید و با ممنوعیت حمل کالا به آن کشور مواجه شوید. سعی کنید همیشه برای این مدل مشکلات برنامه ریزی های مناسبی را انجام دهید.

گم شدن کد پیگیری کالا یا کد پیگیری اشتباه

کد های پیگیری کالا شاید کوچک به نظر برسند اما برای مشتریان فروشگاه اینترنتی شما یک تفاوت بزرگ محسوب می شوند. امروزه اغلب خریداران محصولات اینترنتی دوست دارند اعلان هایی را درباره وضعیت حمل کالا و محصول مورد نظرشان دریافت کنند. مردم کد های پیگیری را دوست دارند و این مورد سبب افزایش اعتماد آن ها به سایت فروشگاهی شما می شود. 

یکی دیگر از مشکلات رایج در کد های پیگیری استفاده از کد های پیگیری اشتباه می باشد. اگر کد پیگیری محصول مورد نظر اشتباه باشد، مشتری شما بیشتر از هر زمان دیگری نگران و خشمگین خواهد شد و احتمال زیاد آن مشتری را از دست خواهید داد. به همین جهت از نحوه کار سیستم فروشگاه اطمینان پیدا کنید و به دقت آن را آنالیز نمایید.

صدمه دیدن کالا

صدمه دیدن کالا همان گونه که در عکس بالا مشاهده می کنید مشتری یک محصول را سفارش داده و در این بین از تمام مراحل ارسال باخبر بوده است، اما کالا دریافتی آسیب دیده است. مشتری چه کسی را مقصر می داند؟ شما نمی توانید به مشتری ثابت کنید که کالا سفارش داده شده توسط او در طی مراحل حمل و نقل دچار آسیب شده است. در نتیجه این مشتری را از دست خواهید داد مگر این که یک کار فوق العاده برای او انجام دهید.

چگونه در این شرایط رضایت مشتری را به دست آوریم؟ 

محصول را به سریعا جایگزین کنید، هزینه های حمل آن را متحمل شوید، تخفیفاتی برای سفارش های آینده ارائه دهید و حتی عذر خواهی کنید. به دست آوردن رضایت مشتری در صورت صدمه دیدن محصول او سخت و پر هزینه خواهد بود. استفاده از بسته بندی مناسب و مستحکم برای کالا ها و همچنین آموزش دادن به کارکنان برای حمل آن ها از جمله مواردی است که می تواند درصد آسیب دیدن محصولا فروشگاه اینترنتی شما را کاهش دهد. 

فراموشی سئو و بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی

سئو 

خریداران و بازدید کنندگان از وب سایت فروشگاهی شما انتظار دارند که محصولات را به خوبی به آن ها نشان دهد و توضیحات درست و دقیقی از کالا ها ارائه شود. همین توضیحات در موتور های جستجو مانند گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما مورد استفاده قرار می گیرند. ایجاد محتوای مناسب به رتبه بندی وب سایت شما در مورتور های جستجو کمک خواهد کرد. سئو می تواند مهم ترین مهره بازاریابی اینترنتی برای محصولات فروشگاه اینترنتی شما باشد پس به همین جهت شما باید برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود در مورتور های جستجو از بهترین منابع و ابزار ها استفاده کنید تا به استراتژی درست دست یابید.

منبع:فروشگاه اینترنتی

موضوع : ,,
برچسب ها : مشکلاتی که باعث نابودی سایت فروشگاه اینترنتی شما می شوند,مشکلاتی که باعث نابودی سایت فروشگاه اینترنتی,

+ نوشته شده در 1397/2/30ساعت 10:59 توسط | تعداد بازديد :15 |

بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو

امروزه روش های سئو و بهینه سازی وب سایت ها نسبت به گذشته تغییر کرده است. موتور های جستجو با استفاده از الگوریتم های پیشرفته رتبه بندی وب سایت ها را با دقت و بررسی بیشتری انجام می دهند. همچنین طراحان وب سایت ها نیز ابزار های پیشرفته تری برای طراحی سایت ها در اختیار دارند. ساختار سایت شما باید به گونه ای باشد که به خوبی در موتور های جستجو سئو و بهینه سازی شود. بنابراین شما باید به دنبال شرکت های طراحی سایتی باشید که سئو و بهینه سازی وب سایت شما را به خوبی انجام دهند. برخی از کامپوننت ها و ابزار های طراحی سایت وجود دارند که به نگرانی اصلی ما درباره سئو و بهینه سازی وب سایت ها در موتور های جستجو تبدیل شده اند. در ادامه به بررسی بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت به صورت واکنش گرا

طراحی سایت 

منظور از طراحی وب سایت واکنش گرا، طراحی وب سایتی سازگار با انواع دستگاه ها و تلفن های همراه می باشد. استفاده از طراحی ریسپانسیو از این جهت که تجربه کاربری خوبی را ایجاد می کند بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر تجربه کاربری، طراحی واکنش گرا سایت در بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو تاثیر به سزایی دارد و با توجه به زیاد شدن کاربران تلفن های همراه اهمیت آن هر روز بیشتر از گذشته خواهد شد. علاوه بر این موارد در گذشته شما مجبور به طراحی یک سایت برای رایانه رومیزی خود و یک سایت برای تلفن های همراه بوید ولی استفاده از طراحی های واکنش گرا به این کار سخت پایان داده است و شما مجبور نخواهید بود از دو آدرس اینترنتی برای وب سایت های خود استفاده کنید.

HTML5

HTML5 

HTML5 آخرین زبان برنامه نویسی برای طراحی و توسعه وب سایت ها است و طرح های جدید آن در مقایسه با طرح های قبلی تعاملی تر و الهام بخش تر هستند. همچنین استفاده از HTML5 برای سئو و بهینه سازی وب سایت ها نیز بسیار مهم است. برای این که ربات های موتور های جستجو بهتر بتوانند وب سایت شما را ایندکس و بررسی کنند، شما می توانید از HTML5 برای نمایش محتوای استاتیک وب سایت خود استفاده کنید.

زیاده روی در محتوا سایت

الگوریتم سئو گوگل 

کاهش برخی از محتوا وب سایت شما برای سئو سایت شما بسیار مفید خواهد بود. البته بسیاری از متخصصان سئو فکر بر این باورند که از دست دادن محتوا برای سئو سایت شما فاجعه برانگیز خواهد بود. اما حقیقت این است که کاهش محتوا باعث می شود که انتخاب ها در وب سایت شما کاهش یابد و تصمیم گیری را برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت شما راحت تر می کند. استفاده از دسته ها و زیر دسته های بسیار زیاد قطعا باعث سردرگمی و جدایی مخاطب از سایت شما خواهد شد.

الگوریتم های موتور های جستجو امروزه به دقت تجربه کاربری و کیفیت محتوا سایت شما را بررسی می کنند و این موارد را در رتبه بندی های خود لحاظ خواهند کرد. هر چقدر کاربران وب سایت شما رضایت بیشتری داشت باشند، وب سایت شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بهتر توسط موتور های جستجو خواهد داشت. 

به عنوان نمونه الگوریتم مرغ مگس خوار یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل است که نشان می دهد تاکید های زیاد روی کلمات کلیدی و می تواند تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد. در قدیم بیشتر صفحاتی که شامل کلمات کلیدی زیادی بودند شانس بیشتری برای رتبه بندی داشتند اما امروزه این طور نیست و الگوریتم های موتور های جستجو همه چیز را به دقت بررسی می کنند.

اختلالات شناختی وب سایت

وقتی کاربران نتوانند به راحتی در وب سایت شما حرکت و جستجو کنند، احتمالا به سراغ وب سایت بعدی در لیست جستجو های گوگل خواهند رفت. این چیزی است که ناشی از اختلالات شناختی است. اگر حرکت در وب سایت سخت باشد یا دارای محتوای متنوعی با انتخاب های بی شماری باشد، کاربران اینترنت بیشتر از این که در این محیط بی نظیر بمانند آن را ترک خواهند نمود. 

کلمات کلیدی انتخاب شده برای مطلب باید متناسب با محتوا صفحه باشد تا بتواند به انتظارات کاربران به خوبی پاسخ دهد. بررسی میزان پرش کاربران یک معیار مناسب برای فهمیدن این موضوع است که آیا کاربران آن چه را که مورد نیازشان است در وب سایت شما پیدا کرده اند یا خیر!

لینک های برجسته

الگوریتم های گوگل بر اساس این مفهوم کار می کنند که لینک های برجسته که کلیک های بیشتری دارند، سبب افزایش رتبه صفحات داخلی خواهند شد. با تغییر ناوبری اصلی وب سایت و یا انتقال لینک های برجسته به مکان های با محبوبیت کمتر رتبه بندی وب سایت شما صدمه خواهد دید. این نشان می دهد که چگونه بهینه سازی موتور جستجو به طراحی وب سایت گره خورده است. بنابراین هر تغییری که قصد دارید در وب سایت خود ایجاد نمایید، باید سئو و بهینه سازی موتور جستجو را در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

تصمیماتی که در طراحی سایت خود می گیرید می تواند سبب بهبود و یا آسیب دیدن سئو سایت شما شود. به همین جهت سعی کنید از بهترین روش های دسترسی و ساختار مناسب در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید. ساختار وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران دنیای اینترنت در اطراف وب سایت شما جستجو کنند و در وب سایت شما به همان چیزی که می خواهند، دست پیدا کنند. انجام این کار با ترکیب بهترین روش های سئو و طراحی سایت ممکن خواهد شد.

منبع:سایت و سئو

موضوع : ,,
برچسب ها : بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو,بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت,بررسی 5 عامل مهم در سئو,

+ نوشته شده در 1397/2/30ساعت 10:47 توسط | تعداد بازديد :9 |

طراحی وب سایت چیست

طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، شناخت و اجرای آنها و رعایت اصول خاص برای رسیدن به یک هدف خاص است. طراحی وب یدر واقع یک روند مشابه ایجاد کردن است ؛ با هدف ارائه محتوای خاص در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی بتواند از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشند.

عناصر طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با استفاده از بسیاری از عناصر بصری کلیدی طراحی مانند عوامل زیر ایجاد می شود :

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

طرح بندی:  اولین عنصر در طراحی وب طرح بندی آن است که زمینه ای برای گرافیک ، تبلیغات و محتوای سایت می باشد . در دنیای وب، یک عنصر کلیدی برای کمک به یافتن اطلاعاتی که کاربران به دنبال آنها هستند ؛ طرح بندی است  و شاملحفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شود.

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری دارد؛ طراحی رنگ می تواند ساده ، سیاه و سفید و یا چند رنگی باشد که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های موجود در صفحات وب انتقال دهد.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها طراحی سایت را بهبود می بخشد ، باشد . برای ارتباط با کاربر ، انتخاب موارد گرافیکی باید با دقت انجام شود و با رنگ و محتوای صفحه برای بهبود صفحه کار شود . البته تا حدی که بارگیری صفحات کند نشود و یا برای کاربر گیج کننده نباشد .

 

فونت: اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت هایی را که به عنوان “فونت های ایمن وب” شناخته می شوند، بخوانند، بنابراین طراحی فونت شما اغلب در این گروه  از فونت ها قابل پذیرش است.

محتوا: محتوا و طراحی با هم کار می کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن به کاربر برسانند . متن نوشتی همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا خواننده با استفاده از آن از اشتباه در آمده و آنچه که می خواست بداند را بدست بیاورد . تنها با این روش کاربر در سایت باقی خواهد ماند . محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از طول مناسبی برخوردار باشد و کلمات کلیدی مرتبط را در آن جای داده شود .

ایجاد طراحی کاربر پسند برای وب سایت

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شود سایت زیبا و بصری  و قانع کننده باشد، وب سایت همیشه باید کاربر پسند بودن  را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را بدست آورد.

ناوبری وب سایت : معماری سایت، منوها و دیگر ابزارهای ناوبری در طراحی وب باید با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در صفحات سایت به جستجو بپردازد و اطلاعات لازم را پیدا کند.

محتواهای چند رسانه ای در وب سایت : محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی سایت می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند، درک سریع و آسان داشته باشند. که این امر بازدیدکنندگان را تشویق می کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

سازگاری طراحی وب سایت : طراحی صفحه وب باید با مرورگرهای مختلف و سیستم عامل های موبایل سازگار باشد تا افزایش کاربر و مشاهده را به همراه داشته باشد .

تکنولوژی : پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را به وب سایت اضافه کنند و اجازه می دهد طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.

تعاملی : افزایش مشارکت و مشارکت فعال کاربران با اضافه کردن گزینه های نظر و نظرسنجی ها در طراحی. به تعاملی شدن بیشتر وب سایت می انجامد . کاربران را از بازدیدکننده  به مشتری با ارائه فرم های ایمیل و ثبت نام خبرنامه تبدیل کنید.

طراحان وب سایت حرفه ای وب افرا یک وب سایت عالی کاربر پسند با تجربه رضایت بخش مشتری از وب سایت را به وجود می آورند . تیم وب افرا از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای طراحی وب سایت استفاده می کند. نمونه کارهای طراحی وب سایت وب افرا را در بخش نمونه کارهای صفحه ی اول سایت مشاهده کنید . همچنین برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت سایر مقالات بخش های طراحی سایت ، وبلاگ و مقاله ها را دنبال کنید.

منبع:طراحی وب سایت

موضوع : ,,
برچسب ها : طراحی وب سایت چیست,طراحی وب سایت,طراحی وب,

+ نوشته شده در 1397/2/29ساعت 11:12 توسط | تعداد بازديد :10 |

ارائه خدمات ویژه به مشتریان، کلید رشد فروشگاه اینترنتی

اگر چه دنیای اینترنت به یک مکان عمومی برای خرید و فروش کالا ها در فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است اما همچنان عدم تعامل شخصی بین مصرف کنندگان و شرکت ها وجود دارد. در بسیاری از موارد پاسخ ندادن اوپراتور های فروشگاه اینترنتی به مشتریان سبب سرخوردگی و نگرانی مشتریان خواهد شد. زمان پاسخگویی به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. تحقیقات اخیر نشان داده است که از هر 5 مشتری فروشگاه های اینترنتی 3 نفر به خاطر پاسخگویی نامناسب و با تاخیر خرید خود را کامل نکرده اند. در حالی که برای جذب همین مقدار مشتری جدید شما باید هفت برابر مشتریان فعلی خود هزینه کنید تا مشتریان جدید جایگزین شوند. ارائه خدمات عالی به مشتریان نه تنها باعث افزایش فروش و سود می شود، بلکه به شرکت ها کمک می کند تا در بازار جایگاه و موقعیت فروشگاه اینترنتی خود را تثبیت نمایند. در زیر به بررسی موارد ویژه ای می پردازیم که از آن ها به عنوان کلید رشد فروشگاه اینترنتی یاد می شود.

سیاست های بازگشت محصول

بازگشت محصول فروشگاه 

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه هستند، بازگشت محصول است. معمولا 15 تا 30 درصد از کالاهایی که به صورت آنلاین خریداری می شوند، بازگشت داده می شوند. بنابراین یک سیاست ساده و آسان برای بازگشت محصول در نظر بگیرید. سیاست های بازگشت محصول و مراحل مورد نیاز آن، باید در صفحات متعدد سایت شما و ایمیل خرید نشان داده شود. استفاده از یک فرآیند شفاف و دقیق اعتماد به نفس مشتریان را برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما افزایش خواهد داد. به گفته دکتر توماس لمبو، صاحب Samurai Insoles "اگر شما خط مشی بازگشت آسان را ارائه دهید، مشتریان بیشتری از شما خرید خواهند کرد".

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی می تواند نام تجاری یا همان برند کسب و کار شما را از دنیای رقابت جدا کند. در واقع، آمار نشان می دهد که بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی بر شخصی سازی فروشگاه اینترنتی تاکید دارند. این شخصی سازی می تواند شامل داشتن حساب کاربری، اطلاعات پرداخت مانند آدرس ارسال کالا و انتخاب اقلام و کالا های مختلف باشد. دریافت ایمیل های شخصی کاربران در پنل کاربری یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی خدمات منحصر به فردی را بر اساس مشخصات مشتری ارائه می دهند(مثلا طراحی یک لباس سفارشی بر اساس مشخصات مشتری)، که از این مورد نیز می توانید برای قرار گرفتن در بالای سر رقبای خود استفاده نمایید.

دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان فروشگاه اینترنتی

اغلب مشتریان و کاربران سایت ها نظر و پیشنهاد خود ارائه نمی دهند، مگر این که از آن ها بخواهید. شما می توانید یک ایمیل پیگیری ارسال کنید و از آنها بخواهید تا تجربه خود را از فروشگاه اینترنتی شما توصیف کنند. بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای فروشگاه های اینترنتی ضروری است زیرا باعث می شود صاحبان فروشگاه اینترنتی متوجه شوند که چه چیزی به درستی کار می کند و چه چیزی خوب کار نمی کند! پی بردن به اشتباهات همیشه بد نیست و باعث می شوند شما آن ها را اصلاح کنید و کارکرد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

چت زنده با مشتریان

چت زنده 

برای مشتریان امروز فروشگاه های اینترنتی زمان اهمیت زیادی دارد. این به این معنی است که اگر آن ها یک سوال داشته باشند، یک پاسخ را می خواهند. اگر شما نتوانید به درستی آن ها را راهنمایی کنید، تنها با یک کلیک وب سایت شما را ترک خواهد کرد و به سراغ فروشگاه دیگری می روند. با توجه به اینکه 83 درصد از خریداران آنلاین نیازمند کمک برای تکمیل سفارش هستند، چت زنده (با افراد واقعی و نه ربات ها) ضروری است. استفاده از چت زنده می تواند نگرانی های شما را حل کند، یک تجربه عالی ارائه دهد و در نتیجه یک فروش برای فروشگاه شما به دست آورد.

ارائه خدمات از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی 

رسانه های اجتماعی جایی هستند که مردم از آن برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات خود استفاده می نمایند. پس می توانید از این رسانه ها نیز برای پاسخ گویی به سوالات و تماس با مشتریان استفاده نمایید.  تحقیقات موسسه Bain & Company نشان می دهد که شرکت هایی که با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و به درخواست های خدمات مشتریان در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند، 20 تا 40 درصد فروش بیشتری کسب می کنند.

فروش به خدمات وابسته است

ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه کاربری مناسب گامی مهم برای سبقت گرفتن از سایر رقبای فروشگاه اینترنتی شما می باشد. بهتر اس یک بار به چشم یک خریدار به وب سایت خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا نحوه طراحی سایت فروشگاهی شما دوستانه، راحت و کاربرپسند هست یا خیر؟

منبع:فروشگاه اینترنتی


عناوين مطالب پربازدید
آغاز کار سرویس وبلاگ دهی بلاگ مهر
اعلان مصاديق محتوای مجرمانه در فضای مجازی